Кошик
1996 відгуків
+380 (68) 362-11-84
TopSet
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути або обміняти товар належної якості на аналогічний товар. Обмін або повернення товару відбувається впродовж 14 днів, не рахуючи дня купівлі, за умови, що товар не був у вжитку, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару. Те, що у Вас касового чека немає або іншого підтвердження оплати, документ не позбавляє Вас можливості обміняти товар. Повернення товару здійснюється службою доставки Нова Пошта. Транспортні витрати по поверненню товару оплачує покупець. Повернення фінансів здійснюється впродовж трьох банківських днів на розрахунковий рахунок, картку або накладним платежем. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Обмін або повернення товару відбувається впродовж 14 днів. Згідно зі статистикою 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів у якості споживаного товару такий товар має бути підданий спеціалізованій експертизі. Обмін або повернення коштів за такий товар відбувається тільки за результатами експертизи. Після проведення експертизи наші менеджери повідомлять вас по телефону про результати та нададуть документ для підтвердження. Повернення товару здійснюється службою доставки Нова Пошта. Транспортні витрати по поверненню товару оплачує покупець. Повернення фінансів здійснюється впродовж трьох банківських днів на розрахунковий рахунок, картку або накладним платежем. Якщо у Вас виникли проблеми з товаром, спочатку зробіть такі дії: - Зв'яжіть із нами будь-яким зручним для вас способом — розділ Контакти

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner